Spik och panik, baby

Jaa... Nu sitter man i skolan och tittar på när killarna slåss med lärarna. På riktigt. De spelar ju på riktigt.
Fan va grym jag är (y'

- Hej B0B..... HEJ B0B.... JAG SA HEJ B0B!!! HEEEEEEJJJJJ B00000000BB!!!!
Ollon? :)
- Ja, exakt. EXAKT!

Gud, skona mig. B0B har min stol. I munnen. Den försvann just. Och nu, går jag ledsen iväg.. *går*...

*B0B tar över*

- Hjfjdn, ijdfhnjd... jidfosdf! jfijf (hjfdjsf) jfdienfcdknfksf. Jfjidnfjd jndufnksdf jjsdf jdfn kjdf O.o
OFJOFJ judiffnis!! xD Åjsgmkdgm dnfjo x) kjnefsnf! fjifndjvndfjjdngk d mvfungjdfg negdnn.. fjfsidfndnfnhn. mndfd, fjiuerfoef! :3 oiCHEUFDN feif. JIEOFJOEFNIWNFIWFHJEWFNEUHF!!!!!! jsifsfnje!! ujdf :)

*B0B matar datorn med kaffe och chokladbollar.. eller... "bollar"..*

*Barry kommer tillbaka och bakar en kaka på datorn*

*Datorn blir en paj*


*B0B OCH BARRY ÄR GLADA :D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0