Synnerligen fenomenalt

Jag säger då det, dethär är synnerligen fenomenalt! Valfräs, var ordet mänskligheten sökte i fjol. Nu söker vi violiner och te för fina små testunder. Men det är inte viktigt just nu. Idag har jag fått världens utbrott, minst sagt. Jag skulle hoppa från femman, hopptornet var min fiende och vattnet var mörkt och såg hårt och vasst ut. Då aktiverades naturligtvis min "starka-känslor" effekt. När jag blir riktigt rädd, arg eller uttråkad så blir jag galen, och väldigt glad. Det började redan när jag skulle klättra upp för stegen, den var brant och när jag kom upp fick jag försiktigt kravla mig upp från stegen och krypa på mage fram till kanten. Det var inte högt. Det var absolut inte högt. Det var högre. Dödsmusiken spelades redan i mina öron och jag brast ut i rena gapskrattet. Jag rullade runt och skrek, typ. Okej, vi behöver inte veta mer. Det var det roligaste jag gjort, kan jag bara berätta. Och för er som undrar, jag hoppade. Jag hoppade från både femman och trean. Jag är ingen fegis! Fast det tog ett bra tag innan jag hoppade från femman... Men glöm det. Vi ses imorgon, nu börjar underhållningen på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0