*Puff*

Vi behöver få lite puff på dethär stället. Lite flås. Lite TEMPO! Hajjar ni? Nej, såklart, ni valar. Fattar ni skämtet?!

Okej detdär lät en aning...hysteriskt. Men iaf så sitter lilla jag här vid datorn just nu och tråkar allmänt. Förutom mina just nu bästa vänner Fru Cola och Herr Chips som jag småpratar med och min trogne kamrat Photoshop (kön okänt) så har jag ingen.... För tillfället. Klockan 7 ska jag träffa Lisus och hennes syssling som inte pratar svenska. Hon pratar Finska och Engelska, så nu har jag Engelskaprov på mig själv. Och ett tjutande ljud i ena örat. Trevligt sällskap. Men vi i allafall ska åka Tvärbanan ända till Sickla Udde - för er som inte vet så ligger Sickla Udde längre bort än globen - och sen åka hem igen bara för att det är roligt. Plus att vi ska stanna till vid intressanta stationer och kolla runt lite ^^ Sedan om vi hinner kanske vi tar ett varv med tolvan också. Tåg tåg TÅG!

- Det finns 2 personer jag hatar just nu -
                                just sayin'


Marus - 2011/10/29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0