The re-birth of photography

Woah, it feels great to be back! *.* Back to what, kan man fråga sig. Back to the season of Photography! Imorgon kväll drar jag :3 Jag drar mig hela vägen ut till Emilias bil, alltså. Vad gör Emilias bil där, kan man ju fråga sig. Nej det kan man förresten inte, för det man borde fråga är varför Emilia har en bil. Men det var inte det jag skulle filosofera om. Okej, kort sagt så ska jag åka med Emilia till hennes landställe där det kryllar av hästhagar som vi ska fota.... Eller... Det är nog hästarna i hästhagarna vi ska fota... Men jag vet inte... Jag får forska lite om det, så ses vi när jag kommer hem! :>

Kommentarer
Postat av: Emilia :)

Det blir grymt ;)

2011-07-05 @ 21:49:24
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0