Sunny days

Nu så söker mänskligheten fortfarande efter te för sina testunder, det är ingen som annonserar nuförtiden så det kan vara svårt att veta, men valfräs. Pingback. KATEGORI. ÄNDRA REDIGERARE. TESTRALER. Och när man ändå håller på, PING PONG i byxan. ALLMÄNT. Ni vet. Nej det gör ni nog inte.
Back to the serious stuff.
Idag gick vi och besökte ett par hästar i en hage i närheten. Naturligtvis fick kameran följa med. Det blev ett par bra bilder, alla blev inte perfekta men visst fanns det några! Det roligaste var nog när den gosigaste lilla ponnnyn gick bakom mig och följde efter mig, sedan kom 3 till så jag fick en väldigt lång svans som följde min minsta rörelse. Sedan gjorde jag en U sväng och då kom alla fram till mig och knuffade på mig, och sen kom resten av hästflocken rusande, en häst sprang nästan på mig, så bråttom hade den o.O Men det riktigt kul ändå! Och imorgon ska vi fråga ägaren av hästarna om vi kan få sköta om varsin en timme per dag, typ. Jag hoppas hon säger ja! Det får vi se imorgon, chaa :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0