Fredag är en röd dag

Någon mer än jag som ser veckodagarna som färger? Måndagar är gula, tisdagar är vitgula, onsdagar är brungråa, torsdagar bruna, fredagar röda, lördagar orange, söndagar rödrosa. Fredag är röd. Röd kan symbolisera kärlek och hat. Imorgon ska jag och Lisus dra in till stan och parta loss, så det är ju röd som i glad. Men samtidigt röd som i hat, ett eldigt, brinnande hat. Ett hat mot en person i min klass. Närmare exakt, en kille. Mycket exakt, någon som börjar på D. D som i Döden, Disaster eller Dålig.

Som sagt, ett brinnande hat och en önskan att få slå ihjäl den här personen. Ingenting skulle glädja mig mer än att få, med mina egna händer, utplåna denna person smärtsamt och utdraget från jordens yta.
Det ska jag nog önska mig i julklapp!

Kommentarer
Postat av: Emilia :)

Jag listade ut vem. Dra upp en slev i rövahålet på hnm!

2011-12-02 @ 21:08:24
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0