Get dressed for sucess

Varför? Ja inte fan vet jag, det var bara ett stort shiny P lixom. B0B har inkräktat lite på min blogg, vilket betyder att hon tänker ta över den. Dunderbrakfisar. B-Team bluggar. B-Team buggar. B-Team dansar bugg. Med lärarna. B-Team kastar ut lärarna genom fönstret. Lärarna regnar ner på alla andra lärare ute på skolgården. Lärarna blir förskräckta och springer iväg. B-Team är fria!

Nu har jag avslöjat B-Teams plan för att slippa skolan. Gillar ni den, ring 112. Tack för din medverkan!

Kommentarer
Postat av: Babzan

LOLOLOLOLOLOLOLOLOL valfräs xD B0B ska ta över bloggen haha lycka till barry! Garva så mkt att emma fråga mig vad som hände ekar i vardagsrummet 8D imorgon ska bli en stoooor dag. Vi ska dricka 3ton coala (cola) o bli galna woohoo. Grön vet inte hur B-Team blir på fredagar än... Poor them. Men vi ska ändå böi det så dom fruktar B-Team mwouahahahaha >:) . Have a good day! ska kolla på ullared nu lol. Psst.. glöm inte fredagaaaaaaaaaaaaaaar B-Team 8D

2011-08-25 @ 20:34:29
Postat av: Emilia :D

Ringt 112

2011-08-29 @ 17:21:03
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0