Slog om till grön

Grönt är skönt. Grönt är inte blått. G2 är inte B2. Jag går i B2, jag har aldrig hört om nån G2!

Att gå på högstadiet är skitkul och skitråkigt.

Det inger en viss nivå av respekt att nästan ha avklarat sin utbildning, skulle någon förnuftig vuxen säga. Skulle. Inte ska. Inget är som det ska. Istället för att snubbla in på Blå erbjudet trapphuset mil efter mil av trappor så man är ordentligt trött innan jobbet.

Jag skulle säga att jag har blandade känslor om Grön och Blå. Jag menar, det är två helt olika färger. På färgkartan motsvarar Grön #009900 medan Blå heter något så formidabelt som #3366FF.
Om man blandar, vad får man då? Man får mig. En blandning av färgen Grön och färgen Blå.

Grönblå. Grönblå är en vacker färg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

JÄVLAR I HELVETES FAN, vad jag gillar dina blogginlägg :O

2011-08-26 @ 20:19:56
Postat av: Emilia :D

Ja med. Ska kommentera alla inlägg. Typ

2011-08-29 @ 17:20:04
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0